Handelsvoorwaarden bij CollectorsCage ApS


Algemene informatie

CollectorsCage ApS
Amagertorv 31,
1160 Kopenhagen K
CVR nr.: 42899429
E-mail: support@collectorscage.com

Geretourneerde artikelen moeten naar ons kantoor worden gestuurd:
CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217, København K



Prijzen


Bij CollectorsCage ApS zijn alle prijzen in Deense kronen en inclusief btw en belastingen. De prijs wordt echter aangepast aan je IP-adres, dus als je bijvoorbeeld in Zweden bent, wordt de prijs gewijzigd in Zweedse kronen. We behouden ons het recht voor om prijzen van dag tot dag te wijzigen zonder voorafgaande toestemming. Voor artikelen die niet op voorraad zijn, wordt een reservering gemaakt.

Betaling
CollectorsCage ApS accepteert betalingen met VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay. De betaling wordt pas van je rekening afgeschreven als het item wordt verzonden. Alle bedragen zijn in DKK. Deense kronen en inclusief btw. Prijsfouten en uitverkochte/uitverkochte artikelen worden voorbehouden.

Levering
CollectorsCage ApS streeft ernaar om bestellingen die voor 17:00 uur zijn geplaatst dezelfde dag nog te verzenden, bestellingen worden dan de volgende werkdag verstuurd. We verzenden naar heel Denemarken. Goederen worden geleverd op het afleveradres dat bij de bestelling is opgegeven. We leveren wereldwijd. Je goederen worden verzonden met Post Nord, DHL of GLS. OPMERKING: Als er geen plaats is op het afleverpunt, wordt het pakket verplaatst naar het dichtstbijzijnde afleverpunt, waarvan je op de hoogte wordt gebracht. Neem bij problemen contact op met de klantenservice. Goederen worden elke weekdag geleverd. Je artikel wordt doorgaans 1-3 werkdagen na bestelling geleverd. Voor bepaalde goederen gelden speciale leveringsvoorwaarden. De voorwaarden worden specifiek weergegeven voorafgaand aan de aankoop van deze goederen.


Recht op reclameren
Er geldt een klachtrecht van 2 jaar in overeenstemming met de Koopwet. Ons klachtrecht geldt voor materiaal- en/of fabricagefouten. Je kunt het artikel laten repareren, omruilen, het geld terugkrijgen of de prijs laten verlagen, afhankelijk van de specifieke situatie. De klacht geldt niet voor fouten of schade veroorzaakt door onjuiste behandeling van het product/de dienst. Je moet binnen een “redelijke termijn” nadat je het defect/de fout hebt ontdekt, een klacht indienen. CollectorsCage ApS vergoedt de retourkosten in redelijke mate. Houd er rekening mee dat normale slijtage of schade die is ontstaan door slijtage niet wordt gedekt.

Voor retourzendingen, klachten en gebruik van het herroepingsrecht, stuur naar:


CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217, København K
We ontvangen geen pakketten die onder rembours worden verzonden.


Terugbetaling
Als het om een restitutie gaat, vermeld dan bankgegevens in de vorm van rekeningnummer en/of accountnummer, zodat het overeengekomen bedrag kan worden overgemaakt. Deze informatie kan zonder risico per e-mail of andere elektronische vorm worden verstrekt, aangezien het geen gevoelige informatie is en alleen zal worden gebruikt voor onze uitvoering van de terugbetaling.

Herroepingsrecht
Er geldt een volledig herroepingsrecht van 14 dagen voor goederen die in onze webshop zijn gekocht. De periode wordt gerekend vanaf die dag;

  • Waarop je de bestelling ontvangt
  • Fysiek bezitneemt van het laatste artikel in het geval van een overeenkomst voor meerdere verschillende artikelen, besteld in één bestelling, maar afzonderlijk of in meerdere partijen geleverd.
  • Krijgt de laatste partij, of het laatste onderdeel in fysiek bezit, als het gaat om een overeenkomst voor de levering van goederen die uit meerdere partijen/onderdelen bestaan.
  • Het eerste artikel in fysiek bezit in het geval van regelmatige levering van artikelen over een bepaalde periode.

Houd er rekening mee dat artikelen die in onze fysieke winkel zijn gekocht niet kunnen worden geretourneerd, tenzij er een retourlabel is bevestigd.

Retourkosten zijn je eigen verantwoordelijkheid. Annuleringen moeten uiterlijk 14 dagen na de aankoop aan ons worden gemeld en u moet de zending uiterlijk 14 dagen na de annulering retourneren. De melding moet worden gedaan per e-mail op support@collectorscage.com. In het bericht moet je duidelijk maken dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht. Als je het artikel naar ons terug wilt sturen, moet je de bijgevoegde retourbon invullen en het artikel sturen naar:

CollectorsCage ApS,
Amagertorv 16, 3 floor
1217, København K
Je kunt er geen spijt van krijgen door het artikel simpelweg te weigeren zonder dit tegelijkertijd duidelijk aan te geven.

Goederen die zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:

  • Goederen waarbij het retourlabel is verwijderd
  • Goederen die zijn gebruikt of op enigerlei wijze zijn veranderd - bijvoorbeeld behandeld met impregneermiddel of leervet.

Retourneren
Je moet je bestelling zonder onnodige vertraging en niet later dan 14 dagen nadat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht terugsturen. De directe kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. Bij het retourneren ben je er zelf verantwoordelijk voor dat het artikel goed verpakt is. De verzending gaat sneller als je ook ons annuleringsformulier invult en bijvoegt. Je draagt het risico voor het artikel vanaf het moment van levering van het artikel totdat we het terug hebben ontvangen. Wij nemen geen pakketten in ontvangst die onder rembours worden verzonden.

Terugbetaling

Als je spijt hebt van je aankoop, krijg je natuurlijk het bedrag dat je ons hebt betaald terug. In het geval van een waardevermindering waarvoor je aansprakelijk bent, wordt dit in mindering gebracht op het aankoopbedrag. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, worden alle van jou ontvangen betalingen terugbetaald. Terugbetalingen worden gedaan met hetzelfde betaalmiddel dat je voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij je uitdrukkelijk met iets anders hebt ingestemd. We kunnen de restitutie inhouden totdat we het artikel hebben terugontvangen, tenzij je hebt gedocumenteerd dat je het artikel voor die tijd hebt teruggestuurd.

Beleid persoonlijke gegevens


Om een overeenkomst met ons aan te gaan en te winkelen op onze website, hebben we de volgende gegevens van je nodig:
Naam
Adres
telefoonnummer
E-mailadres
Informatie over wat u heeft gekocht
Wij verwerken uw persoonlijke gegevens om het product aan u te kunnen leveren en om vragen over uw aankoop te kunnen verwerken. De verwerking vindt plaats volgens de regels in ons persoonsgegevensbeleid voor CollectorsCage ApS. Hier kunt u meer lezen over hoe uw gegevens worden verwerkt, wanneer ze worden verwijderd en welke rechten u hebt als geregistreerde persoon.


Beroepsmogelijkheden - overzicht en links:


Als je een klacht hebt over een product dat je in onze webshop hebt gekocht, kun je een klacht sturen naar:
Het Deense Centrum voor Klachtenbeslechting van de Mededingings- en Consumentenautoriteit
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Als je als consument in een ander EU-land woont, kun je je klacht registreren op het online klachtenplatform van de Europese Commissie. Het platform vindt u hier: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Als u hier een klacht indient, moet u ons e-mailadres opgeven: support@collectorscage.com